Sándor György humoralista mondásai

Sándor György humoralista mondásai

- A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, Az orvos meg földdel

- A gazdaság a szakadék szélén áll, de jövőre egy nagy lépést teszünk előre

- A kenderkötéllel való akasztás függőséget okoz

- A kisbaba olyan, mint a Nescafé. Könnyű megcsinálni és egész éjjel ébren tart

- A második házasság az optimizmus győzelme a tapasztalat felett

- Az embernek három korszaka van: ifjúság, felnőttkor és a "remekül nézel ki"

- Az élet olyan tragikus, Az egyik nap még itt van az ember, a másik nap meg szintén

- Az öregségnek két fő tünete van: Az egyik a memóriazavar, a másikat elfelejtettem

- Becsaptam egy ajtót. Azt mondtam neki, hogy nyitva van

- Ha három madár lennék, látnám magam felülről, amint magam után repülök

- Hatalmas kagylógyűjteményem van, amit csak úgy elszórva tartok a világ tengerpartjain. Talán már láttad

- Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki

- Magyarországon azért ilyen lassú a vasúti közlekedés, mert meg kell őriznünk a nagy ország látszatát

- Ma reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom

- Miért ülsz ilyen egyenesen? Nyilván tartásod van?

- Neked, mint kívülállónak mi a véleményed az intelligenciáról?

- Nem szabad vizet inni, mert az nagyon erős ital. Fenntartja azokat a nagy hajókat

- Olyan mélyen aludtam tegnap este, hogy amikor felébredtem nem tudtam kimászni

- Rómában a papi nőtlenség apáról fiúra szállt

- Stressz az, amikor üvöltve ébredsz fel, aztán rájössz, hogy nem is aludtál



Sándor György legújabb esetei





2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sándor György egyszerűen zseniális!
Talán a legnemesebb humort művelő Mester: egyszerre tanít,és szórakoztat.

Köszönöm a Postot!

Unknown írta...

Pontosan igy van!🍀